خبرهای داغ:

موفقیت ها و پیشرفت ها نتیجه تفکر بسیجی است/ تفکر بسیجی یعنی خدمتگزاری به مردم در تمامی عرصه ها 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: در هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» بیش از ۳۰۰ برنامه با محوریت پایگاهها، حوزه ها و کانون های اقشاری بسیج در شهرستان اجرا خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۳۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در جلسه شورای اداری که با محوریت بزرگداشت هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: تفکر بسیجی یعنی آماده به کار بودن در همه عرصه ها و خدمتگزاری به مردم، در مفهومی واضح تر باید گفت در هر جایی که نیاز به خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان باشد، تفکر بسیجی راهگشاست.

وی افزود: همواره در سنوات گذشته و مقاطع مختلف دیده ایم که در بحران هایی نظیر،زلزله، سیل۹۸ و کرونا بسیجیان به کمک مردم و مسئولان شتافتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش تصریح کرد: موفقیت ها و پیشرفت ها با تفکر و روحیه بسیجی است که شتاب پیدا کرده و این پیشرفت هایی که بدست می آید، مرهون همین تفکر است.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی گفت:اجتماع بزرگ بسیجیان در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، برنامه های جهاد تبیین، اعزام دانش آموزان عزیز به اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، تجلیل از خانواده معظم شهدا،افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اهدای جهیزیه، مسابقات ورزشی،رزمایش جهادگران فاطمی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی،تجلیل از پزشکان و گروه های جهادی از جمله برنامه های این هفته در شوش خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار